Primijetili smo učestale pozive odnosno reklamacije da se pri slanju e-računa prema kupcima koji koriste posrednika Moj eRačun javlja greška: „Svojstvo pretinca primatelja nije ispravno“. Uputili smo Fini pitanje. Problem je u nesukladnosti baza Moj eRačun i Fine. 

Baze korisnika e-računa u Hrvatskoj bi trebale biti dostupne svim posrednicima, međutim doznajemo da je s bazom Moj eRačun postoje određeni problemi kada je posrednik Fina. Pokušavamo naći rješenje, ali su očito svi posrednici iznimno zauzeti sa doradom programa i bazama korisnika. Očekujemo skoro rješenje. Prema navodima iz Fine, problem je samo s B2B računima, a oni B2G bi trebali prolaziti bez većih problema.

E-računi koji se kreiraju u Poslovnim knjigama WinX su izrađeni sukladno najnovijoj EU normi EN 16931, te ih kupci koji koriste Finu kao posrednika normalno zaprimaju. Kako doznajemo, Moj eRačun je koristio (i još koristi) ‘stari’ HR format e-računa, i ubrzano omogućava da se koristi i novi standard. Ni jedan ni drugi standard (kao ni ostali) nije propisan, svi se mogu koristiti, međutim EU je donijela novi standard nedavno, uz preporuku da se taj i koristi.

Smatramo da je uvođenje e-računa pomalo kaotično, zbog loše regulacije propisima. Također smatramo da posrednici trebaju imati u standardnoj ponudi automatsku i obaveznu konverziju formata, starih, novih i svih ostalih.

Nadamo se što skorijem rješavanju ovog problema o čemu ćemo obavijestiti naše korisnike.