Pitanja i odgvori o svemu što vas zanima.
Novi kupci u početku korištenja imaju kompletnu pomoć, telefonom, e-mailom ili udaljenom vezom.
Nudimo podršku , ugovornu i/ili po pozivu. Ekipa koja radi u odjelu podrške je visokostručna, fakultetski obrazovana i sa dugogodišnjim iskustvom. Dobit ćete podršku ne samo oko korištenja programa, nego i oko knjigovodstvenih i poslovnih procedura, zakonskih promjena.
Nudimo i podršku oko implementacije hardware-a (računala, servera, rada u oblaku, izbora periferne opreme, otklanjanja smetnji itd). Ovu podršku nudimo samo za korisnike Poslovnih knjiga. Zašto? Jer programi rade kako treba samo na kvalitetnoj i održavanoj opremi.
Microsoft SQL Server.
Express verzija je besplatna i preporučujemo baš tu verziju. Poslovne knjige su koncipirane kao multitenant sustav, tako da svaka firma ima svoju bazu. Svaka poslovna godina jedne firme ima također posebnu SQL bazu podataka. Time se uvelike može uštedjeti jer u jednoj bazi podataka Express verzije je moguće držati do 10 GB podataka što je dovoljno i za velike firme. Keširanje veće količine podataka (kod reporta) se radi na lokalnim računalima, što ubrzava rad i ne opterećuje server.
U potpunosti!
Koristimo pasivno i optimistično zaključavanje. Npr. dok jedan osoba uređuje dokument (račun) niti jedna druga osoba ne može istovremeno mijenjati taj zaključani dokument. Ali - može ga slobodno pregledavati i ispisivati.
Svaka osoba, korisnik programa, ili grupa osoba ima svoj izbor programa, odnosno svoj izbornik. Npr osobe u odjelu Prodaje mogu imati dostupne programe samo za Prodaju. Čak i detaljnije, jedna osoba može raditi ponude, druga samo otpremnice, treća samo izlazne račune. Te osobe ne vidi ostale programe, npr iz modula Glavna knjiga ili Plaće - osim ako se i njima da to pravo.
Ima.
Program mogu koristiti samo osobe koje su prethodno prijavljene kao korisnici. Svaka se osoba prijavljuje za rad s programom sa svojim nazivom i lozinkom. Broj korisnika nije ograničen, osim licencom.
Licenca se odnosi na broj konkurentskih korisnika - broj osoba koje istovremeno mogu koristiti program.
Za svaku poslovnu godinu (ili komitenta kod knjigovodstvenih servisa) osoba može imati različita prava.
Aktivnost svake osobe se detaljno vodi kronološki u log datoteci (programi koje je osoba koristila, datum i sat, sa kojega računala itd).
Troškovno knjigovodstvo se vodi unutar Glavne knjige. Najjednostavnije rješenje, podaci se unose (ili generiraju) u hodu.
Praktično je neograničen broj troškovnih centara (profitnih centara, organizacijskih jedinica). Za svaki konto troška se može prijaviti onoliko troškovnih centara koliko je za taj konto potrebno. Kod formiranja ili stvaranja temeljnice Glavne knjige, u istom se koraku odvajaju troškovi po troškovnim jedinicama. Time je ubrzan rad i pojednostavljeno troškovno knjigovodstvo. Svi izvještaji se mogu dobiti na nivou konta ili na nivou obračunske jedinice.
Ulazni i izlazni dokumenti se mogu napraviti u domaćoj i stranoj valuti. I jedan i drugi podatak se sprema u Saldakonti, gdje se paralelno vode kartice u domaćoj i stranoj valuti. Tako se vode i otvorene stavke, odvojeno u domaćoj i stranoj valuti s tim da program vodi evidenciju da ne dođe do disbalansa otvorenih stavaka.
Podatak o deviznom iznosu se vodi i u Glavnoj knjizi.
Naravno, tu je i obračun tečajnih razlika kao i revelorizacija deviznih stavaka na kraju godine.
Glavna knjiga se vodi odvojeno od Saldakonti. Saldakonti potraživanja (kupaca) i Saldakonti dugovanja (dobavljača) su dva odvojena modula, kao pomoćno knjigovodstvo.
Ima.
e-Račun po protokolu UBL 2.1, EU i HR verzija. Koristi digitalni potpis sa certifikatom.
e-Račun ima prilog u PDF-u ali može imati i bilo koji drugi prilog, npr Excel ili Word datoteku.
Može, i u nekim situacijama preporučujemo, pogotovo ako financijska studija pokaže isplativost.
Ima više dokumenat akoji se pojavlju u praksi:
- Narudžbenica kupca - to je interni dokument sa osnovnom podacima narudžbe
- Ponuda - otvara se direktno ili na osnovu Narudžbenice
- Radni nalog - kod proizvodnej ili prodaje usluga, na osnovu Ponude može se otvoriti Radni nalog
- Pakirna lista - nalog za pakiranje ili nalog za utovar; koriste ga firme koje imaju posebnu službu za takvu namjenu
- Otpremnica - prateći dokument uz otpremu prijevoznim sredstvom;
- Izlazni račun - može se izraditi na osnovu Ponude, Radnog naloga ili Otpremnice
Svi su dokumenti integrirani i mogu se preuzimati u slijedeći dokument u hijerarhiji.
- Narudžba za nabavu robe
- Primka/kalkulacija
- Ulazni račun/kalkulacija
Naš zakon propisuje da se računi pišu na domaćem jeziku i u domaćoj valuti. Zato smo napravili da se dokumenti prodaje (računi, otpremnice i ponude) pišu dvojezično te u domaćoj i stranoj valuti istovremeno. Vrhunski dizajnirani dokumenti, ali i sadržajno optimizirani se mogu ispisati, spremiti u PDF ili JPG. Opis stavke (artikla) se također može ispisati na dva jezika. Memo rubrike postoje u zaglavlju na kraju dokumenta i u svakoj stavci, uz artikle. U memo polja se mogu slobodno upisivati tekstovi ili preuzimati predlošci tekstova.
Dvije rubrike za popust u linijama. Moguća su dva načina obračuna popusta, na nivou firme:
osnovica*(popust1 + popust2) ili popust na popust Osnovica*(1+popust1)*(1+popust2)
Također je moguć i treći popust na nivou cijelog dokumenta.
Postoji popust u linijama i popust na cijeli račun.
Imamo opciju da popust na ukupni račun ide samo ako je iznos računa veći od nekog zadanog iznosa, u tri nivoa.
Popusti se ne računaju na određene artikle (npr. cigarete, novine itd).
Popust se u linijama može dati direktno, ili automatizmom, preko cjenika tog kupca ili izabranog cjenika, ili kao akcijski popust.
Na istom računalu se mogu koristiti više virtualnih blagajni. Svaka ima svoj obračun i svaka može imati svoj način rada. Ista osoba može radit na više virtualnih blagajni. Moguće su značajne uštede kada npr više blagajnica/blagajnika radi na istom računalu, ali svatko radi na svojoj virtualnoj blagajni, te ima svoj izdvojeni obračun blagajne.
Na istoj blagajni može raditi više prodavača. Ako jedana prodavač radi sa jednim kupcem i ima unesene artikle u račun, ali kupac još nije završio sa kupnjom, prodavač može taj račun staviti na čekanje, kako bi drugi prodavač mogao obraditi svojega kupca. Vraćanje računa je jednostavno na par tipki. Računa na čekanju može bit neograničeno, a program prati da se neki račun na ne bi zaboravio fakturirati.